·315 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Ocak 2020 09:21 Ötekileştirilmiş bir dünya efsanesi olduğu için çok az kişinin bildiği bir kitaptır bu. Çoğunlukla yöre insanı bilir çünkü kitabın konusu zaten dilden anlatılan bir halk destanı, gerçekliğini bilmiyorum ama mühtemelen yaşanmıştır böyle aşklar. Çevirisi de çok güzeldi eminim ki Selim Temo inanılmaz emek harcamıştır özellikle de hece sayısını tutturmak için.Sırf bu emek için satın aldığım nadir kitaplardan ;Ben çocuğuma da okutacağım için kitaplığımda onun büyümesini bekleyecek sabırla beş yüz senedir bizi beklediği gibi.Kim bilir daha kaç çocuk bekleyecek bu efsane.