·139 syf.····Okunma: 29 Şubat 2020 18:08 Kitabı büyük bir heyecanla elime alıp 2 günde bitirdim ki bu bence iyi bir başarı. Yazar kendi bakış açısını oldukça iyi yansitirken araya küçük espriler de eklemiş. Okurken sıkılmadım diyebilirim ve hatta ara sıra tanrıyla kavga ettim de diyebilirim. Havva'nin rüyasında gördüğü yılana inanıp da - gerçekten rüyayı gördü mü yoksa tanrıyı kandırmak için mi söyledi bilemem tabi - Adem'i kandırıp elmayı yedirmesi üzerine insanlığın cezalandırılması üzerine ben de BEN NEDEN CEZALANDIRILIYORUM demeye başladım.. Gerçi bunu sormak için bu kitabı okumaya gerek yok tabi
Sonunda biraz şaşırmış olsam da Kabil'in haklı olduğunu düşünmedim değil..
Tavsiye edeceğim bir kitap tabi ki ️