Son günlerde yaşadığımız bu olayları görmüşçesine ama aslında toplumun,çoğumuzun, birileri acı cekerken nasıl da umursamaz oldugumuza, sisteme, acıya değinmiş yazar. Zaman zaman gözlerim dolu dolu , bazen kalbim heyecanla atarken, bazen de öfkelenerek hadi bişeyler yapın artik diyerek okudum kitabı. Hayatımda iz burakanlardan, aklıma yer eden kitaplardan biri olduğu kesin.