·216 syf.····Okunma: 02 Mart 2020 07:52 Kesinlikle bir başucu kitabı... Yazarın üslubunu beğendiğim için okumak istediğim bir kitaptı. Ve beni yanıltmadı. Bu bir roman veya hikaye değil ama sürükleyiciydi benim için. Ayrıca, yazarın anlatmak istediği şeyi hikayelerle örneklendirerek pekiştirmesinin de kalıcılığında etkili olduğunu düşünüyorum. Neyse lafı çok uzatmayacağım.Okuduktan sonra hayatımda hep yer edinmesini istediğim bir kitap olduğu için Ahmet abiye teşekkürler...