İlk 120 sayfa boyu "nerede anlaşılır bir yola girecek bu kitap" dedim durdum. Sonra oyun şemalarına girince umudumu kaybettim. Transaksiyonel analizi hiç bilmiyor olsam neyse, bildiğim halde hiç yararlı olmadı kitap. Hasılı, bir kitap tekniğin, ekolün ana kitabı olur da yöntemi bilgiyi bu kadar zor mu aktarır... Çeviriden mi işin aslı hakikaten bu kadar karmaşık mı varın siz karar verin, ben transaksiyonel analizi başka yerlerden öğrenmeye bakın derim.