·214 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Mart 2019 21:15 Bu kitabı yıllar önce lisede ödev niyetine ve az sayfalı olduğu için seçip okumuştum. Okuduktan sonra insan düşüncelere dalıyor doğrusu. Halen etkisi altında olduğumu belirtmem gerekir ki bu kadar az sayfa ile çok şey anlatılmış.
Kitap I. Dünya Savaşı sonunda Anadolu'nun bir köyüne yerleşen aydın kesimden bir subayın yaşadığı zorlukları anlatıyor, anlatıyor ama biz burada o zamanki Anadolu insanını görüyoruz.
Gerek dönemin olaylarını, gerek dönemin insanlarını ve o zamanki yokluğu, yorgunluğu bilhassa yılgınlığı çok ama çok iyi bir şekilde anlatan insanın sinirlerini zorlayan bir kitap.
Az laftan çok söz çıkarmak isterseniz okuyun.