·246 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Mart 2019 00:18 Bu kitabı farklı zamanlarda iki kez okudum. İlkinde bu ne saçmalıyor yahu? Demiş olsam da ikinci okuyuşumda Umut'un aslında çok saçma gelen şeylerle çok mantıklı fikirler anlattığını aslında demek istediğini alışılmadık yoldan ama çok anlaşılır şekilde dediğini gördüm.
Bu kitabı okurken normal bir şey beklemeyin sadece sonradan anlamanın verdiği o gülüş ve bazı yerlerde kahkaha size eşlik edecektir.