Bu kitap benim için biraz yetersiz geldi. İçerisinde ki öykülerin sonucu bir yere, bir şeye bağlanmamış havada duruyor sanki. İçerik olarak merak uyandıran bir havası, bir gizemi var ancak cümleler basitleştirilmiş ve olayların anlatım şekli bütün heyecanını söndürmüş gibi. Kitap içerisinde ibadetten, zikirden bahsedilen kısımlar var bu bana alakasız geldi çünkü format olarak uygun bulmadım kitaba. Üzülerek söylüyorum bana bir şey katmayan okuduğum esnada da keyifli vakit geçirmeme neden olmayan bir kitaptı. Yazarın diğer eserlerini okurken umarım aynı düşüncelere kapılmam.
Ansızın Yola Çıkmak+