Dudağının bir kıyısı hafifçe kıvrılmıştı.
Bir tebessüm.
Orantısız.
Çarpık.
Varla yok arası.
Ama orada.
"Uçurtmayı senin için yakalamamı ister misin?" Başını evet anlamında salladığını gördüm.
"Senin için bin tane olsa yakalarım"... Duygunun sürekli yüksek kaldığı hiç düşmediği aksine her sayfada daha da arttığı kitaplar arasında...Böyle etkilenerek okuduğum birkaç kitap vardır. Canım Hasan beni en çok o etkiledi. Bence çoktan okumuşsunuzdur fakat okumayanlar varsa “Afganistan'da geçen iki arkadaşın yaşadıklarının anlatıldığı, asla elinizden bırakmayacağınız bir kitap.” Keşke bazı acılar hiç yaşanmasa özellikle çocuklar…ahh çocuklar keşke hiç acı yaşamasalar.