Puan vermedi·224 syf.··Beğendi
· Yazarın kendine has üslubu ile eğlenceli ve bir o kadar öğretici bir kitap.
Kitapta sanki kadınlara torpil geçilmiş gibi bir algı oluşsa da :) aslında kadın ve erkeğin ayrılıklarının ne kadar önemli ve gerekli olduğunu da oldukça iyi gösteriyor.
Kadınların ve erkeklerin yapı olarak aynı olan beyinlerinin işlevsel farklarını, yapılmış deney ve araştırmalar üzerinden net bir şekilde ortaya koyan yazar, mesleği gereği çokça yararlı olacak gündelik bilgiyi de araya sıkıştırmış.
Tek solukta okunacak hoş bir bilim metni gibi.