Okumadan önce çok büyük beklentilere kapılmıştım esasen. Ama beklediğim gibi olmadı. Karakterlere oturduğum yerde sinirlendim durdum. Aslında yazarın eleştirdiği ve anlatmak istediği şey de tam olarak buydu. Kalıplara sığmamak ve olaylara nesnel açıdan bakma durumu değerlendirilmiş. Güzel denebilir ama beklentimi karşılamadı.