·157 syf.····Okunma: 12 Mart 2020 22:18 Bekir Develi'nin okuduğum 2. Ve Hayatı İnanç'ın ise okuduğum ilk kitabı oldu. Çok fazla severek okuyacağımı ümit ederek başlamıştım ve elhamdülillah öyle de oldu. Gerek Bekir Develi'nin sorduğu sorular gerekse Hayati İnanç'ın verdiği örnekler ve sunduğu beyitler birbirinden anlamlı. Kitabın öğreticiliği de içeriği de anlatılmayacak kadar güzel. Allah emeği geçenlerden razı olsun. Kitap amacına ulaşacaktır diye düşünüyorum. Hiç düşünmeden alınıp okunacak güzel kitaplardan biri oldu benim için. İnşallah kitabın sonunda bahsedildiği gibi "Ey kulum, ben seninleydim, sen kiminleydin?" sorusuna "Ben de seninleydim Rabbim" diyebilmek cümlemize nasip olsun..