·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Mart 2020 17:04 O dönemin siyasi gelişmelerini eleştiren bu kitabı ben, Okudukça daha çok belirli bir zümrenin nasıl diğerleri üzerinde tahakküm kurduğu, ve bunu yaparken onları nasıl uyuttuğunu düşündüm. Ve insanların daha önce değer verdiği nice kuralları nasıl unutturulduğu, toplumsal hafızanın nasıl tarumar edildiğini hissettim. Bu durum bana bana çok da yabancı gelmedi. Saygılar, iyi okumalar