Oblomovcuğumu tam 2 saat önce birdim. Oblomovcuğum diyorum çünkü yatıp kalktım oblomovu okudum. Kah sinirlenip kitabı kapattım kah mutlu olup devam ettim kah şoklar yaşadım. Hayatımda okuduğum en güzel kitaplardan biriydi. Okurken hep kendimi aradım ama bir farkımız vardı o bir soylu aileden gelmiş ve bir kahyası vardı ben ise soylu bir aileden gelmedim ve bir kahyam yoktu ama birazcıkta olsa içimde oblomovluk vardı.
Dediğim gibi oblomovu bitireli tam 2 saat oldu ama ben elime başka bir kitap alamıyorum nasıl ya diyorum bu kitap böyle bitmemeliydi nasıl olur düşüncesi hep kafamda dönüp duruyor işte bende kendimi buraya attım çünkü bir şeyler yazmak için çıldırıyorum