Puan vermedi·128 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Şubat 2020 23:05 Böyle bir üslubu özlediğim ve aramakta olduğumu okurken en yoğun şekilde fark ettiğim bir kitap oldu benim için. İnsana ve hayata dair derinlikli tespitleri ziyadesiyle çok hoştu. Altını çize çize ve incelikli satırlarını defalarca okumak istediğim bir anlatıydı. Tuğba Doğan'ın kalemine bereket dilerim.