Puan vermedi·632 syf.··
2020 5. kitabı
Oblomov... Benim uykucu tembel dostum. Neden böylesin, neden böyle bir hayat sürdün, neden dostum neden... İnsan kitaptaki karaktere sinirlenip kitabı defalarca bırakır mı? Ben bıraktım, Oblomov bıraktırdı...Kitabın başlarında Oblomov yatağından bir türlü çıkamıyor , onun miskinliği ise beni benden alıyordu. "Kalk be kalk artık sersem neden kalkmıyorsun" deyip defalarca kitabı kapatıp vurup kafayı yatıyor insan. Sonra bir silkelenip kendine geliyorsun, dönüp hayatına bakıyorsun.Nerelerde Oblomovluk yaptığını düşünüyor ve hayatında minik değişiklikler yapmaya girişiyorsun. Ben mesela Oblomov sayesinde uyumaktan soğudum resmen Oblomov demek sadece uyuşuk bir insan demek değil... Temiz kalplilik, kendinden önce başkasını düşünmek, asalet ve bir çok güzel özelliğide var Oblomovumuzun.Sıradan bir insan değil o. Kendi hayatına dokunmak isteyenler Oblomov'u mutlaka okumalı. Okuduktan sonra Radyo Tiyatrosunu da dinlemeyi ihmal etmeyin derim İvan Gonçarov Oblomov @hilal_mavikelebek
Oblomovİvan Gonçarov · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202150bin okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.