Puan vermedi·312 syf.··
2020 3. kitabı
Başlarda aşk acısıyla ilgili bir roman olduğunu düşündürse de okuyunca sırf bununla kalmayan bir roman olduğunu anlayabiliyorsunuz. Sevgilisi tarafından terk edilmiş , kocasını aldatmış olan baş karakterimiz Feribe’nin “MİM” adlı ,distopik bir kurum gibi olan, Mazi İmha Merkezi’ne gitmesiyle olaylar başlıyor.Sonra yavaş yavaş karakterimizin geçmişindeki kötü ve karanlık anılarını öğrenmeye başlıyoruz.Roman, aşk acısı değil de hayat acısını hissettiriyor insana.Böyle hep acıdan bahsettim ama kitap dramatik bir şekilde gitmiyor tabii ki. Tam tersine karakterimiz olay örgüsünü kendisiyle dalga geçerek, ironik bir dille anlatmış. Online yorumlara baktığımda insanlar kitabın dilini beğenmediklerinden söz etmişler. Yazarın araya eski kelimeler koymasını zorlama bulanlar olmuş. Ama bence bu anlatımı kuvvetlendirmiş. Okurken hiç sıkılmadan , zorlanmadan okudum. Gayet akıcı olduğunu düşünüyorum. Son olarak yer yer duygusal olan , belki kendi deneyimlerinizle benzerlik kurabileceğiniz bir kitap gibi görünsede ; derinde düşündürücü ve eğlenceli bir kadın kahramanın taşıdığı sağlam bir roman olmuş.
Edebiyat
Unutma DersleriNermin Yıldırım · Doğan Kitap · 20195,5bin okunma
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.