Puan vermedi·416 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Mart 2020 23:53 tam tamına iki buçuk yıldır bekliyorum @kaanmuratyanik bişeyler yazsın da ruhum kelimelere doysun diye. Hayır abartmıyorum tam olarak o kadar seviyorum. Kendisinin edebi dilinin, başarısının, yetkinliğinin gözlere gözlere sokulmadığı için daha sessiz sessiz ilerliyor bence ama benim gibi yol gözleyen okurları var ️
ilk baskı, imzalı baskıya yetişemeyeceğim diye ufak çaplı bir kriz yaşasam da yetiştim
eğer bir kitabı Kaan Murat YANIK yazdı ise mutlaka zaman kavramından soyutlanıyorum. Kendimi başka zamanların başka çağların bir canlısı gibi hissediyorum. Ayvaz ve Firuz da bana aynı böyle hissettirdi. Maral’a ağzıma geleni sayıp sövesim geldi. Nohut al kucağına sev tadındaydı derken bir baktım ki yine kitabın bir karakteri de ben olmuşum
tek üzüntüm şimdi bir iki buçuk yıl daha mı bekleyecek olmak
her kitapta kalemin kalitesini o kadar hissediyorum ki bir sonrakinde daha üstü ne olur acaba diye kalakalıyorum
‘bir evin güzel olması için gösterişli eşyalara Hacet yok. İçinde kütüphane olsun yeter’
‘Mesele sevdiğiniz kitapları hayatınızın kırılma anlarında yeniden okumaktır. Kitapların canlı olduklarını, nefes aldıklarını, tıpkı insanlar gibi yaşlanıp huy değiştirdiklerini o zaman anlarsınız.’
‘ Mutluluk vakti; senle ben, avluya doğru oturmuşuz senle ben. Endamımız çift, suretimiz çift, ruhumuz tek...’
#mevlana
‘ İçimde bir put bir de balta var. Fakat heyhat! O put öyle güzel ki. Kırmak şöyle dursun... putperest olmaktan korkuyorum’
‘İyi kahveler içecek, iyi kitaplar alacak kadar zengin olsam yeter