Hazır okullar tatil edilmişken kendime Harika bir okuma programı uyguladım Sabahtan akşama akşamdan sabaha kadar okumak Var mı bundan daha güzel Çalıştığım günlerde nasıl da çırpınırdım okuyacak bir vakit bulabilsem diye Ama öğretmen olunca ya da fazla boş vakit içermeyen bir mesleği olunca okumak için kalan vakit az oluyor
Kitaplara olan susuzluğum hiç bitmiyor okudukça daha da artıyor sanki
Ama iyi ki böyle sevgili okur çünkü okumak bizi karanlığın kötülüğünden koruyor kalbimizin insan kalmasını sağlıyor
Varolun...