·56 syf.····Okunma: 18 Mart 2020 22:12 Geçmişlerini arayan, artık gerçekten var olmayan geçmişe boğuk sorular yönelten bu gölgeler onların kendisi değil miydi? Gölgeler canlanmak isteyen ama bunu artık başaramayan gölgeler... Ne kadın eski kadındı ne de adam eski adam...
İlaç içer gibi her ay mutlaka bir Stefan Zweig kitabı mutlaka okunmalı derim.Gecmişe Yolculuk da kısacık ama içi duygu yüklü,etkileyici bir solukta okunabilen eserleri arasında.
Belli bir olgunluğa erişmiş kişilerin kendinden, yaşadıklarından pek çok şey bulabilecegi nitelikte.
Yazar her eserinde olduğu gibi bu kitabında da insan psikolojisini ilmek ilmek ustaca işliyor.