·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Mart 2020 00:28 Televizyonların insan hayatına hakim olduğu, kitapları bulundurmanın suç olduğu bir dünya düşünün... Bir yanda televizyon izlemekten güzel anılarını unutmuş insanların, diğer yanda diplomalı bilgelerin berduş kamplarında yaşadığı bir dünya... Guy Montag, kitap bulundurmanın suç olduğu bu dünyadaki bir itfaiyecidir, işi ise her akşam evden eve gezerek sayfalarca kitap yakmaktır. Fakat bir gün, tanıştığı yeni komşusu Clarisse McClellan adlı genç kızın düşünceleri ve yakmak üzere gittiği evdeki kadının kendini kitaplarıyla birlikte yakması onu bir rüyadan uyandırmışcasına kendine getirir. Bu insanlar, kitaplar bu kadar kötüyse neden onları ısrarla okuyordur?
Uzun zamandır okuduğum en iyi kitaplardan biriydi, dili oldukça sade. Konunun sizi içine çekeceğinden şüpheniz olmasın, iyi okumalar dilerim.