Kitap Türkiye'nin maruz kaldığı sorunları farklı karakterlerle buluşturmuş. Ve bizim o duyguları yaşayabilmemiz için çabalamış. Masa başında çabalamak gerek ;) . Gercekten anlamak gerek . Edebi yazı olmuş diyemem ama konu olarak kaliteli bir eser . :)
Oğuzhan Uğur67