·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Mart 2020 00:08 Kitabı bir oturuşta okudum. Özel hayat çok ilgimi çekiyor. Fakat ben isterdim ki karşı tarafın da yazdığı mektupları görebilsek. Anlamda bölünmeler oluyor. Kopuk olay bağı sizi bağlayamıyor. Kısaca canınız sıkılıyor diyebilirim.