·235 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Mart 2017 12:13 Taa çocukluk yıllarımda okuduğum ve üzerine yüzlerce kitap okumama rağmen gönlümdeki birinciliğini asla kaybetmeyen kitap. Tabi ki daha iyi kitaplar okudum, daha fazla etkilediğim kitaplar oldu ama hiçbiri bende bu denli iz bırakmadı. Boka'nın liderliği ile göğsümüz kabardı ,onun gibi olmak istedik, Nemeçsek'in fedakarlığı karşısında göz yaşlarımızı tutmadık, Feri Arts gibi kötü adamların bile bir kalbi olduğunu gördük. Her 2 yılda bir çocuksu saf duygularımı kaybetmemek için bu kitabı bir kere okurum. Sizde okuyun ve etrafınızdaki herkese mutlaka tavsiye edin. çünkü herkes çocuk olmuştur ve Dünya'nın bütün çocukları Pal Sokağı'ndadır.