Pascal demiş ki:
Başımıza ne geliyorsa bir odada tek başımıza oturmayı beceremediğimizdendir.
Sayfa 40 - Destek Yayınları·Kitabı okudu
Felsefe
··1 alıntı·
86 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.