‘Nasıl olabilir’ yani bir kadın bu kadar yoğun, benliğini aşan, kendini hiçe sayan, müthiş zariflikte ve incelikle bir aşkı nasıl yaşayabilir? Soluksuz okudum ve de duygulandım. Zweig diğer eserlerinde olduğu gibi psikolojik olarak her yönden aktarıyor ve o ‘bilinmeyen’i sanki bana yaşattı. Hissettim. Stefan ZweigBilinmeyen Bir Kadının Mektubu