Vefat ettiği andan itibaren cesetler özel bir torbaya konulup morga indiriliyor. Son bir kez yüzünü göremeyeceksiniz bile. Yine torbanın açılmaması gerektiği için Müslümanlar yıkamadan toprağa verilecek. Karantina döneminde olduğumuz için cenaze namazı da kılınmayacak. Ne dersiniz artık #ciddiye mi alsak bu işi? Kimseye bu kadar garip bir ölümü layık görmeyin, kimseye sebep olmayın. #Evdekal #Evinizdeoturun
··
79 Gösterim
10 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
#evindekaltürkiye kendin için sevdiklerin, ailen için
Namaz v,cenaze ,yedisi ,kırkı ,mevlüdü gibi durumlar kaldırılmişşa imamlar büyük gelir kaybına ugruyacak🐴🐴🐴🐴🐴
Kadınları daha çok anlamaya başladım EVDE KALDIKÇA ZAMAN GEÇMİYORMUŞ🌹🌹🌹🌹KADINLARIMIZA🌹🌹🌹🌹🌹 BU GÜLLER 🌹🌹🌹🌹🌹🌹
#66386557 Önemli!!! Mesele corona!°
Yaşamda kalmayı dert etmeyip, öldükten sonra başımıza gelecekten korkmak çok enteresan! Ölünce İmkanların, olanaklarin tükeniyor var mı daha ötesi.