Vefat ettiği andan itibaren cesetler özel bir torbaya konulup morga indiriliyor. Son bir kez yüzünü göremeyeceksiniz bile. Yine torbanın açılmaması gerektiği için Müslümanlar yıkamadan toprağa verilecek. Karantina döneminde olduğumuz için cenaze namazı da kılınmayacak.
Ne dersiniz artık #ciddiye mi alsak bu işi?
Kimseye bu kadar garip bir ölümü layık görmeyin, kimseye sebep olmayın.
#Evdekal
#Evinizdeoturun