Puan vermedi·158 syf.····Okunma: 23 Mart 2020 04:57 Uzun zamandır okumak istediğim bir kitap olduğundan sonunda okumuş olmanın mutluluğuyla beraber fikirlerimi paylaşmak istiyorum.Öncelikle söylemeliyim ki karakterimizin hayatı çok zor.Bu kocaman dünya da kendine yer edinebilmek için savaşıyor.
Kitap özellikle bazı yerlerde tıkanıyor bu tıkanma eserin kötü olduğundan değil bazı bölümler de karakterimizin yaşadığı olaylar o kadar ağır ki okurken bir süre kitabı bırakıp duraksamak zorunda kaldım.
Açlık romanı beni derinden etkiledi diyebilirim içtenlikle.Kitapları seven herkesin okuması gereken bir eser olduğunu düşünüyorum.