·704 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Mart 2020 04:53 Başyapıt. Keşke daha önce okusaydım dediğim kitaplardan. Klasiklerden olduğu için elbette duyuyorsunuz, önerenler oluyor, ama kitabın kalınlığına bakınca korkuyorsunuz, erteliyorsunuz. Bende öyle oldu en azından. Sonra başka okuyacak kitabım kalmayınca başladım ve aktı gitti kitap. Dostoyevski neden bu kadar büyük bir yazar olduğunu kanıtlıyor resmen bu eserle. Rus edebiyatının o karamsar havasını, iç bunaltan siyasi dönemini ve karakter tasvirlerini çok seviyorum, bu kitabı bitirdikten sonra onu farkettim. Imdb puanı yüksek bir dram filmi izliyormuşum gibi hissettim kendimi, hatta zaman zaman gerilim-polisiye oldu bu tür. Çok güzeldi.