Hasan'ım Ali'nin okuduğum 3. Kitabı. Dili, anlatım üslubu ve her şeyi ile zevkle okuduğum bir roman oldu. Kitap bana göre bir toplum eleştirisi. Okuduğunuz sırada size anlatmak istediği alt mesajlar var.
--spoiler içerebilir--
Mevzu Güldiyar'ın başına ne geldi mevzusu değil bana göre. İnsanların bu kadar duyarsız olması, yapılan kötülüğe karşı gelmenin akıllarına dahi gelmemesi güzel bir şekilde anlatılmış. Sonuna doğru Güldiyar'ın öldüğü zaman tezgahın bozulduğunu düşünen mafyalar tam gidecekken toplumun sağduyusuznun devamı yüzünden tekrar tezgahı kurması beni derin umutsuzluğa itti.
--spoiler bitti--
Beni kör kuyularda kitabı, kitabın kahramanlarını 'kör kuyularda' bıraktığı gibi okuyucuyu da 'kör kuyularda' bırakıyor.