·68 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Mart 2020 17:19 · Çok yoğun bir anlatıma sahip bir kitaptı.Okurken sizi derin düşünmelere,düşüncelere sevk ediyor.Okurken çok fazla altını çizdiğim, alıntısının yapılmasını, paylaşılmasını bu sayede daha çok kişiye ulaşmasının gerektiğini düşündüğüm eserler arasında oldu.
Kisacik bir kitap; fakat ben bilhassa sindire sindire okumak istedim zira dediğim gibi yoğun bir anlatımı var ve etkisi büyük, beklenmedik sonu ile kafamda soru işaretleri bırakan bir kitap oldu.