·413 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Mart 2020 22:05 Kitapta bir rejimin baskısı altında yaşayan ve kültürel değerlerini kaybetmeye yüz tutmuş bir köyde geleneklerine bağlı bir insan ve çabalarını görüyorum. Bence Aytmatov anlatım gücüyle insanları mankurt olmaktan kurtarmalıyız mesajını vermek istiyor. Fazlasıyla birikim ve tecrübeye dayalı bir kitap olduğunu düşünüyorum.Yazarın akıcı üslubu ve kurgudaki başarısı bu ön araştırmaları sayesindedir