·440 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Mart 2008 00:01 Okuduğum ilk Kürşat Başar romanıydı..
Bir kadının ağzıdan anlatılmış su gibi roman. Hem 1900lerin ortalarında ne zamanlardan geçmişiz hem de ne aşklar yaşamışız
Bir de kitabıma imza aldim kendisinden şöyle yazmış:
Çağla için ;
Başucunda hep en sevdiklerin olsun ♡