Puan vermedi·112 syf.··
2020 1. kitabı
Peyami Safa, Türk edebiyatında en çok beğendiğim yazarlardan biridir, diyebilirim. Tabi Reşat Nuri Güntekin’i unutmamam lazım. Her neyse bu kitap aslında bir otobiyografik romandır. Çünkü 15 yaşıdaki kahramanımız Nüzhet’in hayatı ve yazarımızın kişiliği birçok açıdan benzerdir. Aslında kitap bir ruh tahlilidir. Yazar yaşamış olduğu o hastalığı kelimelere çok başarılı bir şekilde aktarmış. Ve kelimelerin içerisinde yer alan o duyguyu hissetmemeniz mümkün değil. Okuyun!
Edebiyat
Dokuzuncu Hariciye KoğuşuPeyami Safa · Ötüken Neşriyat · 2022121,2bin okunma
·
12 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.