Puan vermedi·496 syf.··Beğendi
· İlk kitabın sonunda yaşananlardan sonra hemen okumaya devam ettim.Bu kitapta o kadar farklı duyguları aynı anda yaşadım ki ben bile şaşırdım. Bazen bize doğru gelen şeylerin aslında ne kadar yanlış olduğunu ve sadece önemli olan tek şeyin kendi mutluluğumuz olduğu önce kendin mutlu olamazsan kimseyi mutlu edemeyeceğimizi daha iyi anladım. İnsan kaybedince anlarmış sevdiğinin kıymetini ve bazen sevdiğini anlmak için kaybetmek gerekirmiş. Son olarakda kitaptan en sevdiğim alıntılardan birini söyleyerek bitireyim. "GERÇEK AŞK HER ZAMAN KAZANIR"....