N A Z

@mianaz
6/10
·264 syf.··
Beğendi
·
2020 5. kitabı
Normal İnsanlar'ı beğenip beğenmediğime dair bir şey söyleyemeyeceğim, çünkü bende bilmiyorum. Okuyucunun okuyup kendi karar vermesi gerekiyor. Ama şunu söylemek istiyorum ki, yazarın dili şahane bir sadelikte, okurken alıp götürüyor sizi. (Spoiler Alert) Tek anlayamadığım, üniversiteli iki gencin büyüme sancıları ve aralarındaki o etkileşim iken birdenbire yazarın araya serpiştirdiği "şiddet" cümleleri. Bir yere bağlanmadığı gibi okurken ne oluyor burada diye sorup duruyorsunuz kendinize. Bir açıklama da yok. Connell neden kıza vurmak istedi mesela? Neydi onu bu hissiyata iten? Marianne'nin abisi ve annesinin tavırları, abisinin Marianne'ye tükürüşü? Düşünüyorum ama hala daha bir anlam veremiyorum. Bu yüzden sevsem de beni psikolojik olarak yorduğunu söyleyebilirim. Ama neden bu kadar ödül almış anlayamıyorum. Biri beni aydınlatsın lütfen.
Normal İnsanlarSally Rooney · Can Yayınları · 20199,8bin okunma
·
16 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.