·128 syf.····Okunma: 28 Mart 2020 03:27 Bu kitabı Mısır’ın ölümlerini, ölümden sonralarını,Tanrılarını ve yaşayışlarını merak ederek aldım. Ama umduğum gibi çıkmadı. Mısırlıların ölüler kitabı var onlar için kutsal olan. Bu okuduğumuz kitap ise kutsal kitaplarının ordan burdan çevrilmiş bir derlenmesi olmuş. Ama öyle bir derlenme ki kitap bildiğiniz çorba olmuş. Yani bir şey anlatılıyor ama ne anlatıldığı belli değil. Anlatım karmakarışık. Yazım hataları da cabası. Okurken kendini veriyorsun ne demek istiyor diye, tam hah yakaladım diyosun, kitap öyle bir yere gidiyor ki, yine ne anlatıyor diyorsun. Yani alıntılarla kendi anlatımlarını birleştirmiş ve karmaşık bir yapıt ortaya çıkarmış. Ya direkt alıntıları paylaşsaymış ya da sadece kendi yorumlarını dile getirseymiş daha iyi olacakmış. Bilgi edinmek istiyosun tamam bilgi veriyor ama eksik kalıyor. Bir şeylerden bahsediyor ve dipnot yok hiç. Fotoğraflar koyuyor ama anlatılanla ilgili değil. Yani çok iyi olabilecekken çok kötü bir anlatım seçilmiş. Hiç beğenmedim. Tavsiye de etmem.