·496 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Mart 2020 19:59 Kitap konu olarak ve anlatım olarak keyifliydi. Tabii, sonu biraz üzücü kitabın. Dedikleri gibi, ağlayamasam da yüreğim burkuldu bu yüzden. Kitabı bu kadar az kişinin okumuş olmasına şaşırdım doğrusu. Fakat; kitap bu yüksek puanı kesinlikle hak ediyor. İyi ki okumuşum kitabı. Siz de hiç tereddütsüz okuyun. Güzel, sıcak bir hikaye.