10/10
·544 syf.··
Beğendi
·
2020 1. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 14 Ocak 2020 16:10
Öncelikle kitap hayatımda okuduğum en iyi kitap olduğunu söyleyebilirim nedeni açıklayacak olursam her sayfasını okuduğumda kitabı hissettim .Ferideyle ağladım,ferideyle sevindim,ferideyle şaşırdım kısacası ferideyi kalbimde hissetim.Gerçekten kitap hakkında-bir Feride geçti-diyebilirim.Kitap da yazar günlük tekniğini kullanmıştır ve dönemin eğitim sistemini eleştirmiştir.Anadolu köylerinin facia durumunu anlatmıştır.Dönemin Anadolu insanının kafa yapısını rahatça anlaybileceğimiz bir kitaptır. Kitap,parçalanmaya yüz tutmuş Osmanlı kurumlarının liyakatsizliğinini anlatmıştır. Anadolu'daki kadınların nasıl hor görüldüğünü, kadınlara değer verilmediğini anlatmıştır.Kitapı herkese tavsiye ederim.
Kültür-Sanat
ÇalıkuşuReşat Nuri Güntekin · İnkılâp Kitabevi · 2019123,4bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.