Bu güçlü kalem ne yazsa beğenirim derdim ama Vahşetin Çağrısı beklentimin altında çıktı. Aslında kurgusu çok iyi ancak çeviride mi bir sıkıntı var anlayamadım. Belki kitabın adı ile içeriğin çok farklı olmasından kaynaklı duyduğum hayal kırıklığı böyle düşünmeme sebep oldu. Jack London ve kitabın adını bir kenara koyacak olursak, Vahşetin Çağrısı kasvetli olmasına rağmen kurgusu çok güzeldi verdiği mesaj çok güzeldi.. genel olarak beğendim ama mükemmel diyemem