·432 syf.····Okunma: 01 Nisan 2020 21:59 bu kitabı okumuş olmam, anlam dünyamızın neredeyse olmadığını, yani bunun olması için çaba bile göstermediğizin farkına varmamı sağladı. Sadece dar bir çevre içinde yaşıyoruz..
Kitabı okumak yeterli değil.. tam olarak içine girmek gerek.
•Ben neden varım ?
•Yeterince özgür müyüm?
hâlâ düşünüyorum.
"Neysen o ol! "