·59 syf.····Okunma: 01 Nisan 2020 10:18 Nisan ayının ilk kitabı ile günaydınlar efendim
Yeni bir çağa giriş yapan insanlığı anlatıyor. İnsanlar hizmet etmiyor artık ve tüm üretim araç ve teknolojileri robotlar kullanıyor. Böylelikle insanların tembellik dönemi başlıyor.
Bu kitabı #bilimkurgu ve #fantastik seven biri olarak, novella değil de roman olarak okumayı isterdim.
Kitabı son sayfalarına doğru anlamaya başladım ve tam anladım derken kitap bitti. Bence tam da devam etmesi gereken bir noktada yarım kalmış. Kurgusu güzel bir kitaptı.
Bir sonraki yorumda görüşünceye kadar kitapla kalın.