·576 syf.····Okunma: 02 Nisan 2020 11:00 O iyi insanlar o güzel atlara bindiler ve çekip gittiler. Kitabin başlangıcındaki Emir Sultan benim için anlaşılmaz kaldı. Kitap 50. Sayfadan sonra müthiş güzel aktı. Olay örgüsü okuduğum diğer yasar Kemal eserlerine göre çok çeşitliydi. Sonu istediğim gibi bitmedi belki serinin ikinci kitabina bırakıldı bazı şeyler. Ama yasar Kemal diye bir adam var ve üslubuna hayranım.