*S P O I L E R*
Kitap o kadar akıcıydı ki bitirmem 2 gün sürdü. Okurken ister istemez kendinizi olayların içinde buluyorsunu. Sanki orada savaşan haraçlardan biri de benmişim gibi hissettim. Zaman zaman Katniss’in şüpheciliğine ve aksiliğine sinir oldum. Neyse ki Peeta ve Rue vardı. Rue’nun ve Thresh’in ölümü üzdü :( ve hemen 2. Kitabı okumaya başlıyorum Ateşi Yakalamak