·376 syf.····Okunma: 02 Nisan 2020 22:26 Nasıl anlatsam nereden başlasam bilmiyorum ama büyük beklenti ile başladığım bir kitaptı. Ancak beni biraz hayal kırıklığına uğrattı. Çok durağan bir kitap öncelikle. Icindeki arkadaşlığı sevsem de beni tatmin etmedi. Açıkçası konu bakımından da orjinal bir roman değil çünkü daha önce buna benzer bir kaç kitap okumuştum dolayısıyla bir şeylerin tekrarı gibi oldu bu benim için. Beni en çok sinir eden şey ise karakterimizin iyileşme sürecini en başta çok çok yavaş yazıp son 100 sayfada çok çabuk işlenip oldu bittiye getirilmesiydi. Kesinlikle daha iyi yazılabilirdi. Karakteri sevmeme rağmen çok eksik yazılmıştı..