Puan vermedi·381 syf.····Okunma: 04 Nisan 2020 08:06 Eser güzel bir inceleme ve tahlil olmuş özellikle başlarda ağrı dağı ortalarda diaspora ve sonlarda 1915 tekrarları, vurguları bence çok yapılmış. Ancak Ermenilerin ağzından anlatılan güzel hikayeler samimi görüş ve düşünceler bir araya toplandığında emek ortaya çıkıyor teşekkürler Ece Temelkuran bu güzel eser için