Akıcı bir dille yazılmasına rağmen bazı yerleri gereksizce uzatılmış ama vermek istediği mesaj bakımından buna katlanılıyor. Saçma Türk filmlerinin duyarlılığının duyarsızlığı var eserde. Yazarın okuduğum ilk romanı bu. Yazar hakkında kesin kanaat bildirmemekle birlikte, eseri çok okumak gerektiğini düşünmüyorum. Boş vakitlerde okumuş olmak için okunulabilir bence.