·80 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Nisan 2020 22:30 "Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar." demiş Stefan Zweig .
Evet gerçekten de insanoğlu yaşadığı hayatta ne için yaşadığını ve yaşam amacını bulduğu zaman yaşamaktan zevk alıyor aksi taktirde zaten ister istemez boşluğa düşüyor.