9/10
·80 syf.··
Beğendi
·
2020 6. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 05 Nisan 2020 22:30
"Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar." demiş Stefan Zweig . Evet gerçekten de insanoğlu yaşadığı hayatta ne için yaşadığını ve yaşam amacını bulduğu zaman yaşamaktan zevk alıyor aksi taktirde zaten ister istemez boşluğa düşüyor.
Edebiyat
Olağanüstü Bir GeceStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2023171,9bin okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.