Yıllar önce filmini izlemiştim, gayet güzeldi.Kitaba gelince, yazarın meşhur eseri, Kürk Mantolu Madonna kadar başarılı bir eser olduğunu düşünüyorum; konusuna gelince küçük bir köyde anne ve babası eşkıyalarca vahşice katledilen Yusuf'u , yanına alan çok iyi niyetli fakat hayattan hiç bir beklentisi olmayan kaymakamın yanında geçen olaylar akışı ve yine her zamanki gibi aşk teması ile iç içe güzel bir roman.On üzerinden sekiz puan verebilirim.İyi okumalar.