Acımak ya da Merhamet gibi isimlerle de çevirileri olan bu eser, merhamet duygusunun nasıl yanlış anlaşılıp , hiç akla gelmeyen, büyük trajedilere dönüşümünü gözler önüne seriyor.Alıskın olduğumuz Zweig'in kısa hacimli diyebileceğimiz eserlerinden farklı olarak , roman türünde bir eser olduğunu söyleyebilirim.Buyuk yazarın tüm kitapları gibi bunu da kesinlikle tavsiye ederim . Puanım on üzerinden sekiz puandır.İyi okumalar!